2013. július 7., vasárnap

Szentendre

Pénteken indultunk el reggel, fel vonattal utána elsétáltunk a HÉV-hez, majd Szentendréről pedig egy kishajóval mentünk át a szigetre. Elég kalandos :D utána már csak pihentünk, majd este vacsoráztunk. Másnap hidegtálat kaptunk reggelire. Annyira jó volt, hogy el se tudom mondani :D

Utána bementünk a városba, ettünk macaront, ittunk jegeskávét, limonádét, bementünk a marcipán múzeumba is. Nagyon durva dolgok vannak ott. Aki Szentendrén jár annak csak ajánlani tudom.  

Ellátogattunk egy szerb ortodox templomba is. Bevallom utálom a templomokat, soha nem értettem miért kell őket megnézni, meg miért is olyan jó az, de ez kifejezetten tetszett. Bence inkább megijedt, nekem nagyon tetszett. Bár az, hogy kívülről koponyák voltak a falon kicsit tényleg érdekes nekem.


Mielőtt visszamentünk volna a szállásra ittunk nagyon finom eperbort. Nem tudtam, hogy létezik ilyen, ezzel is okosabb lettem :D Még kiültünk a Duna partra és végül visszamentünk. Pihentünk, sakkoztunk :D Majdnem sikerült nyernem, de a végén vesztettem :D Viszont sikerült egy óráig húznom! Bence azt mondta, hogy azt hitte, hogy 5 perc alatt megnyeri. De nem! :D Szóval azért kicsit büszke vagyok magamra. Este a vacsora meg annyira finom volt, hogy még most is csak arra tudok gondolni. Egészen pontosan a desszertre, ami kávé krémes torta volt. Úristen mostantól minden cukrászdába ilyet fogok keresni :D Annyira finom volt, hogy legszívesebben azt enném egy évig :D  


 
Este még ország város fiú lányoztunk, amibe nyertem :D. Ma még megreggeliztünk utána pedig indultunk haza. Anyáéknak vettem kecske tejes szappant, shea vajasat meg hol tengeri ásványokkal gazdagított szappant. Majd megmondják, hogy használt e :D Még egy utolsó képet csináltunk a Margit hídon, felszálltunk a vonatra és lááám hazaértem :D


Na puszi: -B :)

4 megjegyzés:

  1. eperbor ♥ isteni : DD

    VálaszTörlés
  2. miiii azok a nagy figurák ott melletted mind marcipánból vannak? :oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, nagyon durva. minden ami azon a képen van az marcipán :D kivéve én :D

      Törlés