2013. június 9., vasárnap



'When everything's wrong
You make it right!'

22 megjegyzés:

  1. olyan jó kis blog lenne ha rendszeresen írnál : D mondjuk saját élményeket is,képekkel tűzdelve.nem gondolkoztál még tumblrön? : D örömmel olvasám :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :D majd rendszersebben fogok csak most pont érettségis időszakban vagyok aztán próbálgatok tanulni :D Amúgy gondolkoztam már rajta csak most egyenlőre ezt se tudom normálisan frissíteni. :/

    VálaszTörlés
  3. szia! kár, hogy nem lehet rendes üzenetet küldeni neked :/ legalábbis én nem találom hogyan lehetne :D mindig ránézek a blogodra időközönként hogy frissitetted-e és most nagyon örülök hogy hosszú idő után megint elkezdtél írni :) sajnálom viszont, hogy a régebbi személyes beszámolóidat kitörölted :/ remélem lesznek még olyanok!!! és sok sikert az érettségihez : DD

    VálaszTörlés
  4. sziaa. örülök, hogy tetszik a blog (: majd írok személyes dolgokat is természetesen csak már nem találtam elég jónak őket.. fogalmazzunk így. meg most írok egy hosszabb történetet, amit jobban kiakarok dolgozni mint az eddigieket. szóval lassacskán majd beindulok! :D és köszönöm szépen :D

    VálaszTörlés
  5. jaj dejó alig várjuk!! : DD tumbli linket is kérünk ám majd :DD

    VálaszTörlés
  6. ha olyannak találom akkor majd kirakom :D de lehet az csak 25e után lesz :D

    VálaszTörlés
  7. "meg most írok egy hosszabb történetet, amit jobban kiakarok dolgozni mint az eddigieket." azt akarod mondani hogy minden történetet te írtál? :o vagy a saját személyes történeteidre gondolsz? : DD

    VálaszTörlés
  8. amik fent vannak novellák, történetek azokat én írtam igen :D

    VálaszTörlés
  9. érettségi... : D én is most fogok ugyhogy tudom min mész keresztül : DD mik a terveid a jövőre? :D hova mész tovább?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kereskedelem és marketing... aztán majd meglátjuk :D és te?

      Törlés
  10. Pest, fogtechnikus :DD te csinálsz jó kis reklámot a cégemnek én meg cserébe protkót :"DD hihi :) nagyon szép dolgokról írsz :D végre valaki aki legalább olyan romantikus mint én :D csak én nemtudom le írni a gondolataimat cserébe egész nap könyvet olvasok ha tehetem :) ugyhogy most nagyon örülök hogy rátaláltam a blogodra mert most épp nincs mit olvasnom :D enyhitetted kicsit az űrt! Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  11. Az se rossz :D Bátyám is fogtechnikus. :D Hahah, benne vagyok! :D Köszönöm szépen :) ahh én is olvasnék csak nem tudom mit. Nem tudom, hogy mi az ami tetszene. De pl a Büszkeség és balítéletet vagy 50-szer olvastam :D nincs mit :) igazából én köszönöm. Neked meg persze mindenkinek, aki olvassa a blogom, mert sose hittem volna, hogy ennyi embernek tetszeni fog. Az utóbbi pár napban madarat lehetne velem fogatni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van egy bátyád? :o fogadni mertem volna, hogy egyke vagy : DD amúgy ha szereted a romantikus regényeket amit feltételezek hogy igen! akkor olvasd el Nora Roberts-től A Calhoun Család sorozatát : DD 3 részes és én 1 hét alatt elolvastam mind a 3at!! egyszerűen alig bírtam le tenni :D izgalmas és egyben nagyon romantikus :D kevés könyvet olvastam ami ennél jobb lenne :D de tudom még ajánlani: Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás, Simone Elkeles: tökéletes kémia, vonzás szabályai; Paige Toon: Daisy nyomában; Meg Cabot: Esküvő olasz módra, locsifecsi királynő... ha lesz időd olvass el párat : D hidd el nem fogod meg bánni :D imádni fogod őket :)

      Törlés
    2. még nővérem is van! :D uhh, én tőle a Bor, boldogság, Bretagne-t olvastam, és imádtam! Azt is vagy 5-ször elolvastam. Szóval akkor minden féle képpen elolvasom azokat, amiket most ajánlottál, köszönöm! :D

      Törlés
  12. szia :D én is nagyon szeretem a blogod :D már kb 2 éve követlek :D mi lett azzal az álmoddal, hogy modell legyél? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Komolyan?(: ezt tök jó hallani (:
      az egyszerűen fogalmazva: volt, nincs :D
      nem mondom, hogy nem lenne jó, de nem teszek érte igazából semmit, hogy valóra váljon, mert már nem az az elsődleges célom. :)

      Törlés
  13. szia:) nagyon szép blog :) mik a terveid nyárra? fesztivál,Balaton akármi? : DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) köszönöm szépen. :)
      Nyáron megyek wellnessezni Szentendrére, majd most 20án megyünk a családdal Hutára és ha az isten is úgy akarja lehet még Görögországba is eljutok ezen a nyáron :D Fesztivál szempontjából(mivel debreceni vagyok)majd Campusra megyek. Kb. ennyi :D

      Törlés
    2. ez nagyon jól hangzik : DD én VOLTra megyek majd :D alig várom!! meg hétfőn Paramorera*-* meg még tervezek 1-2 napos Balatont barátokkal :D úgy tervezem ez lesz életem legjobb nyara! : D remélem el jutsz Görögországba :D én eddig Olaszországban voltam meg Horvátországban de felejthetetlen élmény volt mind kettő :D várunk majd beszámolót ha eljutsz Görögbe :P

      Törlés
    3. A VOLT is király lehet :D Én tavaly Soundon voltam, de nem épp pozitív élményekkel tértem haza :D Mellesleg elég királyul hangzik a terved :D Én is remélem, mert eddig én Norvégiába voltam, és egyedül a Norvég-tengerbe mentem bele kb bokáig olyan hideg volt :DD
      Ha eljutok tuti írni fogok róla! :D

      Törlés
    4. én is gondoltam Soundra, mi volt vele a baj? :D amúgy meg én se horvátországba se olaszországba nem mentem bele a vízbe..félek a siklóktol xdd mióta láttam a Balatonba azóta abba se megyek bele...annak már 6 éve:'DDD tudom gáz...de nem tehetek róla:/ ez már inkább fóbia :D halálfélelmem van a kigyóktol, de olyan szinten ha csak képet látok róla a biosz könyvbe sikítva dobom el. :'DDD ugyhogy ami hasonlít hozzá egy kicsit is az a halálom...giliszta,sikló,kigyó..xdddd te félsz valamitől? : D

      Törlés
    5. Uhh hát ez elég hosszú. önmagába semmi rossz nem lett volna vele, de kezdjük ott, hogy első nap már korán hazamentem, mert elvesztettem mindenkit sebesre égettek cigivel a tömegbe szóval arra a napra elég volt. a szállás katasztrófa volt, mert nagyon messze laktunk meg egy fedél alatt a családdal, ahol két gyerek is volt!! második nap meg elhagytam a telefonom, amitől annyira kiborultam, hogy hazajöttem másnap. Igazán szép volt..
      Én a méhektől, meg a darazsaktól félek iszonyatosan. ha meglátok egyet rohanok :D
      nekem amúgy már volt kígyó a nyakamba :DD Balatonon volt valami vásár féle és akkor ott lehetett olyat hogy belerakják a nyakamba :D belementem :D kicsit azért para volt :D

      Törlés