2013. június 26., szerda

Érettségi

Végre túl vagyok rajta :D El se hiszem, beindul a nyár, ma is megyünk beindulni :D akik már túl vannak rajta, akik nincsenek azokkal pedig szombaton csapunk egy házi bulit :D Maga az érettségi nem volt ANNYIRA gáz, szerintem. Angolból nem volt semmi különös, töriből Trianont húztam és a végén volt olyan, amibe belekérdeztek és nem tudtam, de remélem azért 60-ból 55-öt megkapom. Nagyon remélem. Magyar meg katasztrófa volt :D Tóth Árpádot húztam, és a szineztéziás képek (titkok illata) na először le írtam a papírra de aztán lehúztam, mert mondom az tuti nem az. Mikor meg kérdezte a tanár, kb. nem mondtam semmit és utána mondta, hogy a szineztéziás képek. Kissé feszülté váltam, mikor láttam a papíron magam előtt, hogy oda van írva csak én hülye nem mondtam. Nyelvtan meg nem volt olyan kegyetlenül rossz :D Hablatyoltam. Majd holnap lesz eredménye, leírom, hogy sikerültek :) Remélem jól :D

Na puszi: -B

5 megjegyzés:

  1. biztos jól sikerült minden :)

    VálaszTörlés
  2. tuti, hogy jó lett : D

    VálaszTörlés
  3. Hát jobbra számítottam, szóval nem sikerültek olyan jól, sőt. De mind1 fel se kúrom magam. :)

    VálaszTörlés
  4. szia:) mikorra várhatjuk a következő történetet? :D imádom az összeset :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) hát még nem tudom pontosan. Az alap sztori már megvan csak nem tudom mikorra lesz kész :) de igyekszem ígérem és köszönöm szépen :D

      Törlés