2013. június 11., kedd

Garnier

Sajnos azok közé tartozom, akiknek zsírosodásra hajlamos bőre van. Nagyon oda kell figyelnem, hogy ne legyek pattanásos meg miteszeres. Láttam a reklámot a TV-ben ó mondom de jó, amúgy is szeretem a Garniert ez a krém pedig zsíros bőrre jó, és mattít. Megvettem (hál Isten leakciózva) és egyáltalán nem azt az eredményt kaptam, mint amit vártam. Este tettem fel először reggel arra keltem, hogy még inkább zsírosabb a bőröm mint eddig volt. Ja és ráadásképpen nem egy pattanás is kijött rajtam! Egyszóval, senkinek sem ajánlom. Bár tény, hogy mikor felkentem hűsítette az arcom, de ennyi és ehhez képest drága.

Ettől eltekintve van egy másik Garnier termék, amit viszont nyugodt szívvel ajánlanék mindenkinek, aki ilyen gondokkal küzd, mint én. A Pure Active, ami egy tonik, este és reggel szoktam használni és teljesen bevált. Olcsóbb mint a krém és jobb!
Remélem kicsit tudtam segíteni (:

-B

2 megjegyzés:

  1. én is pont ezzel küzdök, hogy zsírosodik a bőröm nagyon bármit kenek rá :/ de ezt mindenképp kipróbálom!! : DD ha neked bejött talán nekem is beválik :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáld! Nekem már másnap szokott látszani az eredménye :D

    VálaszTörlés