2013. június 16., vasárnap

Nivea

Sziasztok, nem rég írtam a Garnier termékeiről, most pedig a Nivea izzadásgátlóiról fogok. Már jó ideje keresek olyan normális és jó alumínium mentes terméket, ami használ is és tényleg nincsenek benne olyan anyagok, amik rákot okozhatnak. Most éppen a Happy time változatot használom, de abban található alumínium só. Plusz még szilikon, zsíralkohol, petróleumszármazék, ami áthatol a bőrön, és gyengítheti a protein- és sejtszerkezetet, a fagyasztó iparban használják és az EPA olyan mérgezőnek találja, hogy a dolgozókat védőkesztyű, védő ruha és szemüveg viselésére kötelezte, ja és ez is rákot okozhat (propylene glycol. Továbbá linalool, ami irritációt okozhat plusz egy rakás illatanyagot. A Nivea viszont piacra dobott (igaz, hogy már egy jó ideje) egy másik dezodort, ami alumínium só mentes. Ez a Pure and natural action. Több illatban megtalálható, még nem próbáltam, de szerintem veszek egyet. A vélemények eléggé megoszlanak, van akinek bevált, van akinek egyáltalán nem. Sokan arra panaszkodnak, hogy izzadnak tőle. De szerintem egy ilyen dezodortól nem is azt kell elvárni, hogy ne izzadjunk, hanem, hogy megszüntesse azokat a baktériumokat, amik a kellemetlen szagokat okozzák.
Ha majd kipróbáltam írni fogok, hogy miket tapasztaltam :)

Puszi: -B

2 megjegyzés:

  1. :ooo nem is figyeltem még arra, hogy mi van egy dezodorba :o de ezután amit írtál mindenképp fogok, köszi a tájékoztatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, én is úgy voltam vele, hogy jó az illata véd akkor jó. pedig a nőknek ( persze a férfiaknak is) muszáj odafigyelniük az ilyenekre, már csak a mellrák miatt is.
      nincs mit, örülök, hogy segíthettem :)

      Törlés